Dagens nörd-problem

Gah. Precis skickat in min hemtenta. När jag äntligen fått den någorlunda bra var jag tvungen att ägna två timmar åt att korta ner den och sen försvann tiden och helt plötsligt var klockan 11:45, den skulle in om en kvart och jag hade fortfarande 80 ord för mycket och ingen källhänvisning
MEN SLÄNGDE IHOP OCH FIXA DET. Så. Hoppas det blev bra, aaah. Blev det säkert. Inte sämst iaf.

Är äcklig som ett arsle så tänkte duscha, skynda till bussen till syster, ta hennes katter till veterinären för sterilisering, gymma, tvätta håret, fika på stan, åka tillbaka till syster och hänga och sen hem och sova. BAAAM, min dag. Blir nog bra den så fort jag kan inse att jag kan slappna av lite igen. Gah.

Otroligt fin, oquasimodig och lagom stressad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0