Så otroligt irrigt inlägg

 
Jag är såååå trööött.... Vill uppdatera så jag inte behöver skriva så mycket sen hahah men vet knappt vad jag skriver.... LOUISE KOM HEM IDAG FRÅN ENGLAND! Vi två hade finslipat på en plan som bestod i att jag lockade da göörlz till Café Årummet för en fika och så dök hon upp. Jag borde verkligen ha räknat med alla tidsoptimister, hon fick överraska typ tre gånger för alla droppade in haha.... MEN SÅ HIMLA KUL ATT SE HENNE IGEN!!!!!!! Den lilla stund hon är hemma!!!!

Annars då? Julafton var huur mysig som helst, julbrunschen hos Fundells dagen efter likaså och juldagsfestandet igår var askul!! Kom hem vid halv 5 imorse eftersom köerna till taxibilarna var 20 000 timmar lång, gick upp och drack kaffe imorse och tog mig in till stan för fika. Precis kommit hem, inte varit själv på flera dygn, vill ba däcka men orkar inte. ÅH så osammanhängande blogginlägg hahahaha men nu när jag skrivit det orkar jag inte ta bort det. SO MUCH SENSE. Puss på er. Hej hej.

Syskonen minus Majan (SNART KOMMER HON HEM!!!!), Fnilzbrunsch på juldan och fikat idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0