Canadian boot, babarkrök och mörkerkurragömma

I fredags var det skridskor och after skate som stod på schemat. Jag var inte den modigaste och smidigaste på skridskobanan men det är okej, jag tog mig runt iallafall! Åkningen varvades med varm glögg ur termos och sen avslutades kvällen på V-dala med öl ur en skridsko (a.k.a. canadian boot).

På lördagen var det babarkrök och mörkerkurragömma som gällde. Aaaah så kul, höll på att dö av skratt och skräckblandad förtjusning (paniken när man försöker hitta folk utan att se nånting, får en ölburk ställd i handen, sätter sig ner på marken av skräck när nån petar på en och sen blir ivägdragen i fötterna (kittlas i min mage nu när jag återupplever den paniken IIH)). Har ni haft en lika normal helg?

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0