The last couple of days

Shululu babes. Sitter i soffan och undviker att gå och handla, så tråkigt att gååå, just give me my bike back </3 Skjutit upp handlandet hela helgen så dags nu haha. Vad jag gjort istället för att handla då? Well, i torsdags gick vi till två restauranger där Elin jobbar och hon och Britta skämde bort mig, sa till alla att jag fyllde år så fick gratis champagne, rostad lök-shot (eeh... ja.....), fick provsmaka olika spriter som var smaksatta med smör, med dill och med bacon (eeeh..... ja....), åt jättegod mat och avslutade kvällen på Jazzhuset där vi varvade dans med rundpingis. SUMMA SUMMARUM HIMLA BRA DAG. Efter skola ägnades fredan åt att tokchilla och fortsatte i det temat igår när jag och Britta lagade sjukt goda egna hamburgare med soltorkade tomater och fetaost i och så bjöd hon på födelsedagsfika och vin medan vi kika på Frozen. Himlans mysigt! Idag blir det kanske grillning om vädret tillåter och annars kanske quiz. Efter jag tagit mig iväg till affären dvs... Pusspusspuss.

En väldigt suddig bild på Elin och Britta är allt ni får for now
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0