Such a beautiful day...

Idag är det synd om mig. Feber, ont i huvet, ont i halsen, ont i käkarna, ont i ryggen och ja, ont i hela kroppen, Bläää. Och så en inlämningsuppgift på det, yeeey! Vill att dagen ska gå toksnabbt och smärtfri men kan inte ens sitta på nåt bekvämt sätt. JAHA, stå upp och skriva uppgiften kanske???? Ska kriga iväg till affären sen och köpa lite ingefära och mynta så jag kan mirakelkurera mig själv.

Kollade precis på Malou - efter tio, hon intervjuade en rumänsk tiggare. Rejält bra att ge hennes perspektiv och uppmärksamma för att få bort lite fördomar. Starkt program och så sitter jag här och klagar. Jag är tacksam, det är jag! Har världens bästa liv med världens bästa folk, tack för det♥

Hahaha åh hur schitzo inlägg? Först är jag Klago Gonzales och nästa stund är jag astacksam. Så nej. Det är inte synd om mig idag. Det är synd om mig den dan jag inte längre uppskattar vad jag har.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0