It's working, it's wooooorking

Var så ivrig att hämta ut min mobil från servicen att jag inte ens åt frukost innan jag gick iväg. OMG inte ofta jag inte äter typ direkt när jag vaknar #alwayshungry Rejäääält skönt att ha tillbaka mobilen iallafall, ih. Har dock dåligt samvete mot min gamla mobil jag använt under tiden heheh, nu ba dissar jag den igen flåt </3 It did goooood. It really did, puss på den.

Hade heldag i skolan igår och när jag kom hem lät jag bli att plugga för att istället skypa med Viktor och se GoT. OMGOMGOMGOMGOMGOMG. Didn't see that coming.... Fortsatte kvällen med hård träning. Mitt i passet kändes mina ben verkligen spagetthi, gosh. Träning står på schemat idag med men känner mig sjukl. Blä. Kommer dock vara sista passet på nästan en vecka så kbk ba!


En gammal bild på mig och min gamla mobil. Tog bilden bara för att visa upp mobilen, pråmiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0