It's my party and I cry if I want to

Soooo.... Imorgon. 10 april. Vad händer dårå? JO JAG FYLLER FUCKING ÅR. Aah. Första födelsedagen jag inte kommer bli grattad på sängen, omg är det såhär det är att växa upp haha? Det är okej dock, Britta har bjudit in mig på födelsedagsfika hos henne imorgon. HIHIIH HUR GULLIGT? So that's how I'm gonna spend my birthday!!! Fast först seminarium och jag är i stort sett redan klar med uppgiften #awesomeli På lördag ska vi ut och äta och dricka drinkar och sen förhoppningsvis dansa hela natten hihih, blir perfa det ju. Nu måste jag laga mat, vrååålhungrig, fixa klart uppgiften och sen njuta (förhoppningsvis, don't let me down again football) av Champions League.

 Skypektor och jag igår när GoT didn't let me down iallafall, OMGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0