I'm back

Första gången jag sitter vid datorn sen jag kom hem. Har haft lite fullt upp, roligast så! Fixat födelsemiddag med tipspromenad + fiskedamm med storasyster för vår familj, gråtit av skratt, solat i bikini på tomten, fotat med Oliwen, käkat misslyckad Cupido på kullarna, hälsat på gamla jobbet, fikat med mina finaste kompisar (-Elsa), kollat GoT i 69an och nu efter en dag utan nåt att göra är jag så uttråååkad och seg. Ska köra middag med mina kompizar ikväll. Blir nog att vi petar utgång på kvalle så kör vi bara valle istället imorgon! HÅLL TOMMARNA FÖR FINT VÄDER UTAN REGN!

Titta vad fint Uppsala är tittadåtittadå!

Kommentarer
palzzon

jättefiiint! Saknar fina lilla Uppsala. Men snart äre sommar då kan vi fika och barbacuea hur mycket vi bara vill! Allihopa! :D hihihihihi

2014-04-29, 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0