Goooood morgon

God morgon kära ni. Ätit frukost framför Nyhetsmorgon och snart ska jag iväg till Fjäderborgen för lite badminton. Resten av dagen ska bestå av plugg; högskoleprovet, heeere we come!

Efter träningen igår stressa jag hem för att se PSG - Chelsea, var så himla taggad!!! Ooooch så strular internet som fään. GAH, bland det mest frustrerande som finns ju!!! Slängde ihop lite mat och fick igång en halvdan stream lagom till andra halvlek iallafall och efter matchen (2-1 :D) provade jag på balsammetoden. Mitt hår känns aslent!!!! Eeh men det kanske bara är för att det är nytvättat,
det är säkert alltid såhär lent, jag är bara drabbad av placeboeffekten nu hehehh.

Upptäckte Elena Shumilovas foton igår. Helt fantastiskt otroligt vackert...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0