Flyt

Saatte... Skulle skicka in min mobil på service idag så drog till Willys, handlade och blev sen skickad till Ica Maxi för dom kunde inte helt hjälpa. Traskade dit, köade till posten, blev inskickad in på själva Ica för att köpa nåt kuvert för billighetens skull. Traskade dit, frågade mig fram till kuvertet, går mot kassan och inser att jag har en tygpåse full med varor från Willys utan kvitto. Tänker att ÄÄÄH, dom kollar aldrig men väljer ändå kassan med han som ser snällast ut. Jo men tjena, tror ni inte han frågar varenda gamling framför mig "Kan du visa innehållet i din ryggsäck?" Nä men okej, I'm screwed. Hur ofta händer det liksom haha? Lyckas snacka bort det iallafall, han var så snel han såg ut, går tillbaka till posten, skickar in mobilen OOCH. Nu sitter jag här med två reejäält halvdana mobiler. En som stänger av sig så fort jag försöker uppdatera nåt så jag kan använda den och en som inte ens vill ladda. Åh, this will be some fun couple of weeks i väntan på att få tillbaka mobilen♥

Positiva är att jag har masas glömda USA-bilder på mobilen iiih!!!
Här i Yosemite, finaste bakgrunden, gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0