23 going for 24

Britta överraskade mig med en kanelbulle imorse på vagnen till skolan. Åh FINT GJORT. Blir ändrade planer; ikväll ska vi ut och äta och dricka drinkar , på lördag blir det nåt annat lek och så är födelsedagsfikat framflyttat till söndag. Inte mig emot, dra ut på det lite liksom höhö.

Är så himla trött, glömde bort att pna (och neeeej, att ringa syon insåg jag precis... crap!) men ska fixa mig, slänga i mig nån frukt och så är jag good to go! Ha en fin dag alla ni, man får ha det fastän man inte fyller år :) Här är vi inte själviska inte! Pusspssspuss. #fylleruthelaradensådetserfintuthehe

Min födelsedag förra året - såg Mumford and sons (!!!!!!!!!) i Sthlm och drog till USA dan efter

 På min födelsedag 2012 var jag klad men sjuk. Svårt att lista ut liksom...



 Min födelsedag 2011. Myshäng i solen med systrar + Kajsa som spelar så otroligt fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0