Haij haij haallåå

Hela familjen åkte till morfar igår, massa år sen alla vi åkte i samma bil, SÅ MYSIGT ♥
Satt och sjöng Håkan Hellström med systrarna vilket inte uppskattades av alla men mys ändå hihi.
Stressa iväg ner på stan när jag kommit hem igen för lite kortspel på Storken och sen bio och godis!
Gravity såg vi, varit sugen på att se den sen i juni. DIIISSAPOOINTEEED. Haha närå men var tvungen
att blunda halva filmen, annars skulle jag spytt. Vi blidde så yra och illamående! Och filmen var faktiskt
mycket bättre i mitt huvud, synd. Har massa kg kläder på tork atm, flyttar ju på fucking fredag (iiiih :D)
så kanske dags liksom. Och Högskoleprovet gick bra förresten!! Firade med vatten och El Clasico ute!

Otroligt hoppande inlägg haha men så fåre bli! Nu ska jag se New girl eller läsa hp och äta godis, pöss!

Klassisk bild på hela familjen inklusive mah ass från Turkiet -11. Det där med självutlösare...
Åh kommer aldrig sluta vara tacksam över min världsbästiga familj♥

Kommentarer
elsa

Så spännande att ni ska flytta ihop!! :D

2013-10-28, 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0