JAHAJA

MEN HALLÅ. Har haft så himla fullt upp på sistone, idag är första dagen på över en vecka som jag sitter vid datorn (lång tid för att vara mig). Har flyttat, storhandlat på ikea, rusta och willys, halloweenfestat, gått upp cptidigt lördag och söndag för att titta på fotbollscup (som ISUN vann, WOOP WOOP FUCKING WOOP WOOP), bakat cupcakes och haft Star wars-maraton och ja, massa annat. Tlöööööött. Och ikväll flyttar jag igen, till min syrras lägga och är kattvakt i två veckor. Ska försöka hinna se Barcelona - Milan mitt i allt också, aah. Hörs när vi hörs, puss!


Kl 07.10 befann jag mig i Diöshallen. En lördagsmorgon. Fucking. Värt iallafall!

Var sjökapten på halloween och fick världens vackraste pinuppa ritad. Ansiktet♥
 

Otroligt trovärdiga gaddningar


En del av läggan


Viktor bakar

Cupcakesen! Titta mina fina lasersvärd i mitten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0