Hej bra immunförsvar

För typ tredje gången den här månaden har jag blivit sjuk. Så fort jag tror jag är tillräckligt frisk för att träna så ba BAAM! Känns huvudet fullt med feber och halsen blir tjock á la Fetto Björkman-style. I love it♥ eller inte. Blir nog vääldig intensiv dag på jobbet imorgon så ska se sista minuterna av Man Untied - Arsenal nu och sen slå på Cougar Town och käka ostbågar. Hängt hos Louise med Dilan idag och sen hämtat min cykel hos lillasyster. Den har stått där sen i fredags då vi åkte till morfar och firade honom på 87-årsdagen. Åkte in och ut ur Täby tre gånger, det här med att hitta rätt.. Morfar blev jätteglad, gullis, och vi åt smörgåstårta och fick höra gamla historier. Mys! Tidigt godnatt på er!

Bild från när vi var hos morfar i somras och prova nya funktioner i min mobil
(ni ser hur bra vi lärde oss använde dom funktionerna... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0