So make your siren's call and sing all you want

Jag och Paula mördade våra rumpor, ben och magar igår så har en redig träningsvärk överallt, inklusive i axlarna  för att jag släpade runt på två aptunga väskor på stan. Efter gymmet drog jag och Palle P hem till henne, kolla El clasico (sacré bleu), fick sällskap av Lollo D, fixade oss och käka middag tillsammans innan vi drog till Alexander och den crazy grandmom' för riktigt kul förferre! Massa nya människor och massa skåningar, sånt är kul ju!! Dock bestämde jag mig för att dissa saluhallen 100 m från stället för att istället dra hem, läsa hp och käka godis hihi♥ bra beslut, är man otaggad så är man serrni!

Nu ska jag, mami och papi sätta oss ute i solen på uppfarten och dricka kaffe, myyyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0