SÄG ATT JAG ÄR DUKTIGRÅÅÅÅ??

Gick upp 05:30 imorse för körlektion som gick sååå mycket bättre än sist, OTROLIGT SKÖNT!
Astaggad på lektionen imorgon! Suttit i typ 5 timmar och gjort min egen sammanfattning av teoriboken,
himlans kul med massa olika färger och bilder och rubriker och åhh, den ordningssamme i mig jublar!

Har träningsvärk from hell så skippar nog träningen ikväll och övningskör istället, bra det med ju!
Saatte... Snart brummar jag iväg men just nu sitter jag i köket, lyssnar på Mumford and sons
medan systrarna kaosbakar i köket, såå glad att jag inte engagerade mig i det där haha,
dom skriker "hjäääääälp" varannan minut. Det där med att hälla cupcakes i formarna....

Liten ihopklumpad del av en del av vad jag har gjort idag. TITTARÅTITTARÅ!!!

Kommentarer
Dilan

You go Glen Coco!!!

2013-03-21, 05:38:32
elsa

fiiiiiiiin sammanfattning!!

2013-03-21, 14:05:26
URL: http://camino.blogg.se
Anonym

Va oj!! Var det du som hade gjort den?!! Jag trodde du hade fått det häftet! Cooool kaaattt!!

2013-03-21, 16:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0