Dimmiga dar, det var bra dar

Dom senaste dagarna har varit himlans bra! Bio i torsdags (Känn ingen sorg, brabrabra!!!). I fredags körde jag, lollo och sex killar beachvolleyboll, kvällsbad, grillning, linbana och sandis i Sunnersta, himlans kul!! Hänget i Sunnersta fortsatte på lördan med bad, grillning, förfest hos Louise och sedan en festlig utgång på Saluhallen som jag kom hemtrampandes från 04:45. Liite tungt att ta sig upp och åka på damernas EM-final (!!) men kul och coolt vare!! Igår blevre cupido på kullarna, lite hjärtsmälting av assöt tjockisbebis, världens matkomahäng i Malins soffa efter hon bjussat på asgod middag och när jag trampade hem från henne, blivit medtvingad och upplockad för skattjakt som failade 3 av 3 gånger. Slutade med att jag, tboy och ollieboy satt ute och jag ägde sönder dom på kort samtidigt som jag grät av skratt. Och idagrå? Idag har jag pluggat matte, käkat godis och tittat HIMYM.
Told ya att jag haft bra dagar♥

Häng hos Louise i fredags
 

Lite mer häng hos Louise i lördags


Oerhört nyktert en söndagsmorgon runt 5

EEEH nice platser eller vad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0