10 juli

Kört frisbeegolf, varit kass, satt mig på en pinne som skärt upp min rumpa, tagit på brännässlor, grillat, spelat massa sällskapsspel, cruisat runt och letat spökhus och lekplatser, bytt byxor pga köld med Thomas så han fick mina korta shorts och jag hans jeans, somnat och bränt mig ute i solen, spelat minigolf, tittat på Sunes sommar, pluggat massa matte och ja, här är vi nu! Gillar dom här uppdateringarna haha, måste få med allt jag gör ba. Nu google earthar jag och paapa min lägga i götet.
 
HALLÅ, har jag sagt det eller? Att jag fått läggan jag ville ha? Kanske jag gjort... Iallafall. 1 augusti drar jag dit och flyttar in!! Några dagar senare kommer min isländska, engelsktalande roomie och också flyttar in och förhoppnignsvis blir vi bff's haha. Och förhoppningsvis börjar jag plugga dirr om jag kommer in, annars letar jag jobb. Kan jag lika gärna göra där borta som här i Uppsala. Åh, skräckblandad förtjusning. Herregud. Ah. Ih. Eh. Jaha. Puss. Dags för matteplugg, taggga!

Tboy rocka mina shorts

 Och såhär snygg var jag på latinofesten i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0