upppis

Gym och bj i lördags! Linnéa gick modevisning så hennes kompis, jag och majan befann oss där precis när dom öppnade för att haffa goodiebags från Makeup store. Dom bjöd på en tidning. EH WHERE'S THE MAKEUP HUH?! Heheh men vi satt och snackade och hade det trevligt sen kom halva ISUN och dansade sådär vackert som bara dom kan och trots att jag var nykter vaknade jag med vääääärldens huvudvärk. OVÄRT. Och det har jag nu också, måste göra nåt åt det där, suck.

Var på Kilroy med Lollo D och Palle Pee idag och snacka USA. HYRBIL ÄR KIRRAD. En cab.
HUR FREAKING AWESOME SOM HELST; WOOAOH. Om jag är taggad? HELLSYEAH.

Sån här bil kommer vi glida runt i. På stranden. I solnedgången. FETTTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0