I will not hear what you have to say cause I need freedom now and I need to know how to live my life as it's meant to be

Nu kommer jag vara sån där överglad och hurtig typ med rosiga kinder, världens leende som ba Åhh vilken bra dag! Men serri, vilken bra dag!! Började dåligt men det vände och gick så bra på jobbet! Behövde bara använda min "snälla och lugna röst" hela dan haha. Kom hem till jättegod thailändsk mat som Majan och Kajsa gjort och så avsvlutade vi kvällen med att träna hemma, pallade inte gå fram och tillbaka till gymmet. Intervaller i 23 min med crosstrainer, boxningssäck och hopprep, ytterligare 6 min kondis efter det och sen 5 min magövningar. SÅ JOBBIGT MEN ACK SÅ SKÖNT. 

Nu taggar jag sönder till Mumford and sons och börjar inte förräns 12 imorgon, how soft?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0