Weep for yourself, my man, you'll never be what is in your heart. Weep little lion man, you're not as brave as you were at the start

KAN vara för att jag har liiiite sockerkick just nu MEN JAG TAGGAR SÖNDER, aaahhhh!!!
Främst till Mumford and sons!!!!!!!! Sen till USA!!! Och aaah, livet är bra, allt är bra, brabrabra!
Sick hur mycket musik kan göra, längtar ihjäl mig lite halvt sådär. Åh. Får dock jättedåligt samvete
över det här inlägget nu eftersom min syrra inte fick någon biljett. Någon som har nån över hehh?

Direkt efter jobbet idag kom mina fLikk0hR till mig. Vi bakade pizza, åt framför Simpsons och när alla
hamnade i matkoma satt vi med våra mobiler, spela spel mot varann utan att snacka. UNDERBART.
Drog och övningskörde lite när dom dragit och ja, nu har jag käkat upp mitt godis från igår (HYPER)
och tänkte däcka tokskönt snart, ska bara lyssna liiite till... Hehehe. Godnatt och pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0