jag säger vafan som helst, det låter ändå bra

Försöker återhämta mig med the tallest man on earth. Laddar upp inför hans konsert imorgon, tagggg!
Hjälper dock inte helt, ganska sick kväll igår. Vaknade med en godispåse i famnen, kläderna och sminket
på, en trasig handklov runt min hand som jag fick knipsa upp med avbitartång och en bot på 500 spänn.
KUL AINA. Sky haha, nä men så onödigt, fick böter för att jag drack en öl utanför Salu. Kewl, kewl.

Innan dess vare kul iallafall! Körde inflödelsefest hos Anton och det blev himla bra!!
Nu tänker jag duscha och försöka bli mänsklig igen och sen troligtvis återgå till Vänner.

Min morgon. Paniken som uppstod där ett tag...

Kommentarer
K

Haha åh paniken!!

2013-02-19, 04:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0