Helt plötsligt blidde det nyår

Precis ätit upp min frukost framför början av Eragon. Vill inte gilla den för jag måste börja diska och fixa om 20 min och sen dra ner på stan. Guess what? Trots garantier kommer inte min nyårsklänning fram i tid. Sacrébleubajspissmerdé känner jag ungefär. SÅ. Leta sista minuten-klänning på stan, lite taggad ändå! Sen förbi systemet, sen hem hem till päron och leta klänning om jag inte hittar på stan, sen handla middag, sen fixa, sen laga middag, sen äta, sen PHEZTA. Det mest ostyrda nyårsfirandet i mannaminne hahah men ÄH, tar det som det kommer. Lite folk kommer efter middan och leker sen drar vi. Sen kanske vidare igen. Gott nytt år på er gullepluttsar. Hoppas ni får ett awesome nyår och ett ännu bättre år!

Förra året var ju en aniiiiing mer uppstyrt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0