"Some people feel the rain, others just get wet."

Fixat ihop mitt cv, betalat räkningar , pluggat matte och massa andra duktiga saker har jag hunnit med idag innan jag kämpade mig iväg och blev upphämtad av tboy för att åka runt på pirathattsjakt, laga pizza och planera vår episka piratfest som ska äga rum på fredag. Taggarååå! Och tagga för nada regn!!

Igår drog jag ut på skönaste jogginturen i skogen och cyklade sen till Nyby för att hänga hos Dilan. Asmysig kväll med seriösa diskussioner, vääärldens stormspöregn, singstar och mat. AWESOME.

Igårå, torr och oblöt

 Louise, Elsa och Dilan, torra och oblöta

 Vi, inte så torra och oblöta längre efter en tur till affären men damn happy ändå!

 Jag och tboy hade en mycket seriös planeringsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0