"Life always offers you a second chance. It's called tomorrow."

MEN TJEEEENARE. Chillar hemma och är så hiiimla glad över att vakna upp och må bra idag! Hade vääärldens bakisdag igår. Ey latch mannar. Låg i sängen fram till 19:14 då jag gick upp och käkade första målet på dan minus några rån; världens godaste hemgjorda pizza, mmm ♥ Tror inte jag legat i sängen så länge förut, förutom när jag varit sjuk eller när jag började läsa Twilight och låg i sängen heeela dan och åt choklad. Gick bara upp när jag behövde kissa och hämta bok nr två. JAJA. Ny dag, nya tag. Funtar på att dra ut och jogga innan jag ska cykla iväg på middag hos Dilan. MYS!

Hade jag kul i fredags förresten? Was it worth it? Värt och värt vet jag väl inte men kul vare. Efter en veckas jobb blidde det förfest och Bezzerwizzer hos Maja och sen Bryggan. Nu ska jag njuuuuta av dagen och av att må bra. Gör det ni med!!!! Puss!!

Elsa, Maja och Sara

 Paula och Magda

 Min attentionwhore till katt som satt sig på datorn när jag och Kicki titta på Cougar town igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0