Au revoir!

Hej kompiizar! Är en working lady hela veckan, nästa vecka och ja, förhoppningsvis tills jag dragar iväg till Götet. Enda negativa är att jag är så trött efter jobbet så jag pallar inte leta jobb och lägenhet hehe men snart så! Slutade tidigt idag så orkade ta mig iväg och titta på ISUNs match. Lockade mina kompizar med picknick så blev ett gäng, himlans mysigt. Käkade hemmagjord sallad och försökte komma på hejaramsor men vi kom på dom försent, dom hann förlora,  buhu. 

Imorgon ska jag orka mig till en studievägledare efter jobbet och sen möta mina görlz på fika i stan för att säga hejdå till Elsa som drar till Strasbourg och på fredag drar jag en cupidosallad efter jobbet och drar häng med mina boyz för att säga hejdå till Thomas som drar till Helsingborg. Alla dumma hejdån. Eller nääääe. Alla dumma på återseenden! NÄ NI. Om man skulle börja tänka på refrängen?
Det är ju trots allt en dag imorgon också ;) Och med den coola frasen säger jag pussnatt!

Dilan, Elsa och Louise

Ollieboy och tboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0