New Orleans

Vi kom iväg till Universal! Fick åka dan efter och fick se allt det vi ville, GRÖMT JU!! Minus att jag inte druckit kaffe så mitt huvud och solen dödade mig, joinade L och P som vampyrer i skuggan.

Idag flög vi vidare från vackra Miami Beach till farliga New orleans. Haha nejrå, vi är lite (?) nojiga bara efter allt man läst men blir nog sjukt bra!! Kollar Simpsons på hotellet, värmer nudlar i micron och vägrar öppna när nån knackar. Snart hugger vi in på popcorn!! Sjukt skönt med chillkvällen, sånt behövs verkligen när man är på intensiv resa men imorgon drar vi till french quarters och hänger under dan och kvällen. Funtar på att hyra bil också för att slippa ta taxi överallt.

Upptäckte att jag glömt min kamerasladd hemma saatte... Snor dom andras bilder hela resan,
här är Paulas bild över hur vi ställt upp stolen mot dörren hahaha, så nojiga brudar.

ALLTSÅ. Inte konstigt att man blir nojig haha, nu var det nån som försökte öppna dörren igen,
tredje gången, KAN FOLK SLUTA GÅ FEL? Kom ihåg ert fucking nummer grannar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0