What's your favourite scarymovie?

Lugn och tidig utgång i torsdags på Stocken för att sedan köra lite familjemyskväll igår,
alla hemma utom lillebror. Kikade på Dobidoo och spelade Ryktet går, bästa everrrr.

Efter 23 när alla började lägga sig och grejer blev jag upphämtad av Oliwen och tillsammans
med Obbe körde vi biljard i Luthagen, sen på Sivia torg. Lite bingo försökte vi köra också
men det stängde och inga bowlingbanor fanns lediga så vi käkade bulle och drack cola
innan vi drog till Hammarby kyrkogård. Ba jaha. Inte det minsta läsigt liksom. Särskilt inte
när vi på väg tillbaka till bilen ser ett ljus inne i skogen. Och så vill såklart Oliwen och Obbe
gå dit. BA JAHA!! Vi tre är ensamma (?) mitt ute på en kyrkogård inne i en skog, det är helt
kolsvart så man ser inte ett piss MEN JAHA, där inne, mitt inne i skogen borta från alla gravar,
lyser det ett litet ljus. DIT GÅR VI. Åhhhh retards. Men vi gick in dit, efter vi åkt till Ulleråker
och jag hämtat en pinne att försvara mig med (som gick sönder så fort jag testade den på
en skrämmandes oliwen...). Vad som fanns där inne? If I tell you, I'd have to kill you...

Paula, Louise och jag. Minus att Louise och Paula inte var med igår, minus att vi inte stod upp i bilen och minus att det inte ens är rätt bil så kände jag att den här bilden passade med inlägget. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0