Shuulullulululuu

Började dagen med ett förjävla magont. Fick veta att en annan kunde rycka in på jobbet så somnade
om och när jag vaknade var det läge att utklassa syskon på Yatzy. HOHOHO VAD JAG ÄGDE DOM
Brur: alltså omgången är okej, alla har sina turomgångar, men ta bort hennes skratt!!
Hihi denna underbara skadeglädje♥

Chillat sate hela dagen så efter lite plugg drar jag och blir bjuden på Cupidosallad pga ett
vunnet vad från igår (HUR SATANS OTROLIG VAR INTE MATCHEN IGÅR DÅ?!?!?!?!?!?
AAAAAAAH, kan inte sluta le :D:D:D:D::D:D That's why I fucking love football!!!!!!!!!!!!!!!!
Underbart att Thomas sa i 85:e minuten "Kvitterar Sverige så skiter jag på mig". Ba... Ja..).

Hehehhe iallafall. Vadet ja. Bettade på oavgjort (never loose hope!! ;)) saatte...
Cupidosallad, Worms och mer tv-spel ikväll, efter allt chillande ska jag krossa sate!!

Helt omotiverad, gammal bild på mig, Gran Canaria(?) och lillasyster från.... 2006?

Kommentarer
Anonym

Marmaris :) <3

2012-10-17, 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0