It's hard to dance with the devil on your back

Whinebitchen herself is back.
Hatar det här, vill inte skriva så personligt, för personligt, men jag måste.
Jag har kommit in i den här äckliga svackan och jag hatar det, ÅHHHH.
 
Jag hatar att jag har blivit så otroligt rastlös och får ångest så fort jag inte gör något
samtidigt som jag inte har orken till att göra något heller, det ger lika mycket ångest.
Jag hatar att jag är så otroligt känslig just nu, att jag känner mig så förbannat svag.
Jag hatar att jag är så otroligt galet less på allt, så otroligt galet uttråkad på mitt liv.
Men mest av allt hatar jag att jag hatar så mycket. Jag vill inte må såhär. Fucking...
 
 

Kommentarer
Kaka

<3 <3 <3 <3 <3 jag får också såna perioder, men du duger jättebra som du är och jag vet att du kommer uppleva massa coola saker i ditt liv så njut av de här lugna stunderna, du behöver dom för att ladda upp inför nästa kapitel. :)

2012-10-05, 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0