Fnils

På fredag åker min älskade lillasyster till Asien med sina homeboys och hänger runt där i 3 månader.
Helt stört vad jag kommer sakna henne och helt stört vad jag också vill göra en sån resa, ÅHHH.
MEN. Därför måste vi hinna träffa våra kära andra systrar från familjen Fundell, därför blir det en
övernattning i Bromma ikväll hemma hos Lovisa, åker iväg om en timme och kommer hem imorgon
vid 10, börjar jobba 11. Kommer bli tokmysigt, as always. Sist satt vi hela kvällen och diskuterade
rasism, abort, Sverigedemokraterna, mänskliga rättigheter, fördomar, miljö och annat intressant, mys!!

Lite bilder som inte är det minsta uppgjorda (hehehhehe) från senast vi var där:
Lovisa, jag, Linnéa och Majan

Får inte alls hårkomplex när jag umgås med dom här fina, nej nej.... Heheh♥

Jag, Linnéa och Majan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0