04-släpp

Enda gången jag hade planerat att vara utanför dörren idag var när jag gick hem från bussen
7 imorse, i på tok för tunna strumpbyxor och flera minusgrader. Satans perkele vad vidrigt...
Slaggade nån timme hos Paula inatt och kollade på parandes sköldpaddor haha, riktigt wtf!
Planen sprack iallafall, precis hjälpt pappa med lite trädgårdsarbete men nu ska jag
återgå till Cougar Town, ostbågar och avakado (som btw är så hård att skeden böjs).

Igår efter otaliga kaffekoppar och vattenglas återhämtade mitt huvud äntligen sig
och det firades stort med förfest hos Paula och sen Norrlands. Satan vad kul
det var!! Dansade sate hela kvällen förutom när vi stod och körde massa shots.
Gav bort dom allra flesta jag fick, totalt var det väl runt 5-6 stycken? Chaisse...

04-släpp och vi stannade tiden ut för att vänta in DJ Akdogan och sedan
käka kebabrulle. Vet inte hur många gånger folk fick plocka ut sallad ur
HÅRET på mig, jag kan seriöst inte äta, inte snyggt och inte bra. Haha.

En annan stört kul utgång på nation för ett år sen!

Kommentarer
ELSAAAAAA

klarr!½!!

2012-10-30, 16:08:48
URL: http://camino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0