You'll learn things you never knew you never knew

Fin dag♥ Haft allsång i bilen när vi hämtade syskon på arlanda, hemkomna från Madrid och Rhodos,
nu är hela familjen hemma igen!! Legat ihopknölade i Majans säng och sjungt medan Tomas spelat gitarr.
Vi  har precis sett klart Pocahontas, underbara, fina film! Alla borde se den minst en gång punkt

Igår var det förfest hos Robin i Slavsta sen tog vi den vidare in till honom i stan
men sen istället för att dra till Saluhallen blev det bilcruisning runt i Uppsala,
bland annat till Wik slott. Ungefär hur läskigt som helst, kände mig som ett pucko
i en skräckfilm som kommer bli dödad, men jag hade en pinne, de va lugnt!
Lagom bondig dag för mig förresten; först betesläpp, sen cruisa i bil, inte helt ok...

Wik slott by night. Ehhh, läskigt


Hur fint som helst


Ehhh, inte lika fint hehe, men det är såhär jag blåser tuggummibubblor, it's the best I can do!


Hemkommen Egyptsyster
"Pappa, du tycker jag kör bra fastän jag är arab."


Syskonklump ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0