Tonight we are young so let's set the world on fire

Tuudels! Sitter på golvet i min systers rum där min dator sist användes. Mina syskon
gillar den, kanske borde funta på att ändra lösen? Fast ähhh, palla va snål, bjussar på det!

Igår var grymt, jag och Paula cyklade till en innegård bakom Fågelsången, mitt inne i stan,
där grillning och krök stod på schemat med massa olika människor. När det började bli
mulet drog vi plus Kajsa in till en tjej som bodde precis där, så sjukt nice läge, aviiiiis
Drog vidare till Niklas typ 20 meter bort runt 10, sprang i spöregnet och dom där 20 m
var liiite för långa men skönt häng hos honom tills vi drog till Bj för att dansa och hänga.
Cyklade hem, barbent i regn♥, runt 2, stackars Paula skulle ju upp och jobba. Ej avis.

Idag är morfar här så vi har suttit ute i trädgården mest hela dan och grillat,
ska strax iväg till gamlis för grill, fest och sedan utgång, måste bara få bort
min huvudvärk först hehe, men det är inget som inte lite ipren kan bota!
(lång mening hehehe)
Ha en GRYYYYYM lördag gott folk, keep me updated om Eurovision ;)

PEACE!!

Kommentarer
elsa

sverige VAAAAAAAAAAAAAAAAANN !!!

2012-05-27, 12:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0