kat-astrof

Hörde precis världens rop. En katt har spytt i Majans säng och hon tog i det utan att veta vad det var.
Hahahhaahahha åh, den underbara stunden när hon fortfarande trodde att det var kattbajs!
"NEEEEEJ, EN KATT BAJSA I MIN SÄNG!! OCH JAG TOG I DET!!!!!" 

Brings back the memories från när vår gamla katt Mina♥ fortfarande levde och Majan kommer till mig och Kicki, helt överlycklig och berättar att en katt precis sprang in i hennes rum, hon hade nämligen klagat innan på att ingen katt ville vara i hennes rum (guess she won't complain 'bout that anymore...) när man hör mamma ropa "Nej Mina, du får inte gnugga av bajset från rumpan mot Majans golv!"

HAHAHAHAHAH åhhhh, priceless♥


Here it is! Lyckas ni hitta spyan?

Kommentarer
Anonym

hahahha nej jag tog i det för att jag trodde det va en låtsas bajskorv som kicki lagt där </3 </3

2012-05-17, 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0