plans

Äntligen sökt lite jobb, känns bra! Hoppas, hoppas, hoppas!! Så galet sugen på att få jobba!

Annars då? Har inte så himla mycket mer planer för idag haha, men imorgon ska jag
troligtvis träffa Sanna, några år sen sist? På onsdag blir det kanske träff med Gabbi
och ska försöka klämma in lite Fundells nån gång i veckan också, besök hos morfar,
utgång med Kim, Paula och Louise och ja, that's pretty much it. Försöka träna också!

Fuck.... Nu kommer säkert ingen läsa resten av veckan
när ni redan vet mina planer hehe... Men stay tuned,
nåt jättespännande kommer hända, känner det på mig!!!

Råkade göra allt kursivt, hittar inte hur man ändrar hehe, men det blir fint!


LOLZ, sitter vid gamla datorn eftersom jag har mina cv:n där, hittade 20 000 egobilder haha, sicken fj0rtiz

Kommentarer
Anonym

hahha gillar inlägget :D

2012-03-13, 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0