sharm el-sheik

Nyduschad och fin ska jag snart äta middag innan det är dags att möta upp Paula
på stan för lite nationshäng och catching up! Om vi har tur hinner Louise komma också!

Pepprat sönder fb med mobilbilder från veckan, bjussar på några av dom här!

All inclusive is the shit, inte ätit så mycket, och så god, frukost förut



Jag och Majan i och vid den ouppvärmda poolen. Tom förutom oss vikingar


Vargen♥


Mami, henrik och kicki during kubb som dom förlorade mot mig, majan och papi


600 meter och klättring över stängsel senare befann vi oss längst ut på den ofärdiga bryggan.
Hörde jag långgrunt?


Längst ut blev det 30 meter djupt med korallrev och ett gammalt vrak.
Sjukt facinerad av det, ville snorkla och undersöka, spännande!!!


Söta Majan på stranden


Tvillingar i vattnet
Gav mig själv nästan en hjärtattack när vi gick ut 300 meter i vattnet med min mobil, läskigt!!


Lillebrur


Spelade tennis och lyckades skjuta över två bollar över stängslet och stenmuren
och den sista hade vi sönder. heheheh.


Paus under strandpromenaden till köpcentrumet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0