kiss the girl

Efter en välbehövlig, tokskön (och tokjobbig) simning med Louise tog jag och Gabbi en fika
Norrlands nation. Jag beställde en toast och fick två tomma bröd. Ehh, förvirrad tjej
tills han i kassan förklara att jag fick göra i ordning den själv och pekade på ett bord med
pålägg och toaster. JAHA liksom, att jag inte fatta det, haha, men smart grej det däraaa!

Efter tokjobbig cykeltur hem har jag lagat mat (chicken bits och ris från igår, oerhört komplicerat),
njutit av att se Man Utd bli utlekta av Atlethico Bilbao ur Europa League och tagit igen de senaste
avsnitten av Cougar Town. Seriöst, underbara serie haha♥ tror jag väckt familjen med mitt skratt hehe.
Omotiverad bild, just cuz I'm happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0