inflyttningsfest, salu och Så ska det låta

Galet kul kväll igår, Saluhallen levererade faktiskt! Eller så var det sällskapet.
Innan salu befann jag mig på inflyttningsfest i Marcus och Ingrids toksnygga lägga!
Helt avundsjuk tjej. Efter salu gick jag och Louise hem till henne, jag hade missat
sista bussen så åt ostbågar och såg Big bang theory medan jag väntade på att min
ömme broder skulle jobba klart och skjutsa hem mig vilket han gjorde runt halv 5.
Vem visste att man kunde komma hem såna tider efter en utekväll i Sverige hehe.

Mått sämre än jag förtjänat idag, tog runt 3 timmar att äta upp en macka.
Mellan matpauserna chillade jag i systers säng med henne, Kajsa och musik!
Tacos har lagats och ätit (tog även det några timmar, matpauser is the shit)
och sen såg jag, mami, papi och storebror på Så ska det låta, saknat det!!

Innan jag gick igår


Folk och deras snygga lägga (okej kanske inte syns så bra på bilden hehe)


"This is a mans purse!!!"


Balansgång på väg in till stan

Kommentarer
elsa

dude dra inte hela sverige över en kam va va va här på kusten håller förfesterna på till 02 och utekvällarna till 07 om man så vill ;)

2012-03-04, 22:56:50
elsa

säger allt i förhoppningen om att du ska vilja flytta hit heehhe.. Men det är faktiskt sant. Ssvensk alkoholpolitik däremot kan vi få dra över en kam I beleive och kanske svenskar också hhihi PUSSS

2012-03-04, 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0