hejjjjjj

Är så död varje gång jag kommer hem så parkerar mig i soffan tills jag måste iväg nånstans
eller tills det är middag och efter det däckar jag. Typ. Och nu har jag redan ätit middag but
I'm still up. Living on the wild side, WOAAAH! Höhö nä men är så trött så ska däcka strax!
 
Igår bjöd Kim och Douglas på middag och vin i deras nya lägga, var hur mysigt som helst!
Tog till och med bild men min mobil är död och orkar inte ladda saatte... Imorgon kanske!
Imorgon efter jobb åker jag och Majan hem till Lovisa och Linnéa och inleder helgen med att
se Sverige - England och sen blir det sleepover resten av helgen! Vad vi mer ska göra?
Well, can't tell you in case att Linnéa läser det här och den här helgen är för henne saatte.....
Efter helgen får ni veta ;) får se hur det blir med uppningen men ni får ha det GRYMT!
 

Fnilssons minus Majan när vi firade hennes student förra sommaren

Kommentarer
LinnéaAAAAAAAAaaaaaaAa

HAHAHA jag letade verkligen ledtrådar, ack, denna besvikelse.

2012-06-14, 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0