f.ail

Skön söndag igår ju. Tv-spel direkt när jag vaknade sen Fight club, star wars och pizza. Sweet!

Mindre skön dag idag. Eller nä, jobbet gick ju bra men skulle på handledarutbildning med Kicki sen så
vi tokstressar dit bara för att mötas av receptionisten som säger att det inte är någon utbildning idag.
Ba eeeeh what? Vi var liksom på Anderssons trafikskola där vi bokat men precis då ringer dom
från Anderssons trafikskola. I Helsingborg. Och frågar var vi är. Eeehhhhhh FAAAAIIL. Fel någonstans.

Jaaaajaaa. På väg att bli sjukvilket inte är det bästa när jag har en tokstressig dag framför mig imorgon.
Först jobb 7.30-14.30, sen till Linnéas mottagning och sen blir det Bryggan och utgång! Jag vet, jag veeeet.
För mycket utgång är inte bra för hälsan men är ledig onsdag och fredag så då får jag ta igen mig!

Bland annat dessa var det häng med igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0