I wanna see, see it all

"Bara han fick komma in på Monte Carlo,
men så hade han ju mustach också.
 
Så han gick in,
satsade en femma på rött,
förlorade, gick ut."
 
Suttit ute i trädgården och surrat och ätit middag i kvällssolen med mami och papi, mys!
Pappa har berättat lite om sina tågluffningar, avund to the sjuk. Vill också hinna göra massa!!

Förövrigt har ju min ledighet börjat nu men jag känner mig redan rastlös hehehe.
Konstigt att inte ställa larmet på halv 7 imorgon men då kan jag njuta av fotbollen
ikväll utan att behöva känna mig stressad att jag måste sova. Men aaah. Rastlös.
Spontanhittapånåntinggaletochsjuktkul?! WHO'S WITH ME!??!!?? WOAAAH!!


Papi och hans kompis i Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0