Desperado the road is calling

Det här med att inte gå ut igår. Jaaaani, blidde ju inte riktigt så. Var lite för kul för att sluta,
aldrig förstått det där med "sluta när du har som roligast". Hur vet man att det inte blir roligare?
Bara nåt föräldrar säger till barn för att dom ska sluta vara galna kaos. AnyhoE, off topic.

Lyckades få med mig Elsa ut, hon som inte ens tänkt komma med till Robin i första taget.
Jah man, en aning stolt höhö. Blev en sån där kväll, en sån kväll då man får sms på
dagen efter av Elsa ba "What the fuck Anneli, vilken random natt haha". No homo.
Nä men kom till bj runt 1, drog när det stängde, gick 20 meter bort till Niklas där det var
efterfest fram till halv 6, då gick och skjutsade jag och Elsa varann hem på cykel i regn,
galet hungriga och tokkalla. Tog en timme, skönt att få krypa ner i sängen sen, vill igen!

Tvättat håret, duschat, sminkat mig, hittat kläder och ja, nu är jag fit for fight igen.
Ja, igen. Om jag fick välja själv skulle jag nog bara sova hela kvällen men ääääh,
det här blir bra det! Peppningen kommer nog snart. Ses vi ute i dimman folks??


Imorse. Ibland är jag så sjukt galet heeeeeet. Fina drinkpinnar från bj har jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0