The first cut is the deepest

Ah. Precis läst igenom lite gammal dagbok från gamla datorn. Mother of... nostalgikänslor.
Mest från Öviktiden. Saknar det. Dom. Han. Helt stört vad man har ändrats fast ändå inte.
Minns knappt vad jag åt till middag igår, däremot minns jag fortfarande hans tunga;
len, sval och med smak av tobak. Trots att vi inte träffats på många år jag fortfarande se
honom framför mig när han skrattar. Och ögonen när han ser på mig. Åh, ögonen.
Kan fortfarande känna glädjen och naturligheten. Kan känna smärtan. Besvikelsen.
Saknar att ha den bästa kompisen, åh.

Nä men serri. Vet inte riktigt vad som hände hehe, blev sjukt nostalgiskt och lame här va. Vavava.
Bara det att jag inte känt de här känslorna på sjukt länge, glömde bort att jag mindes det här.
 
Ahhhh liten fl1kkahH

Kommentarer
elsa

åhh jag längtar efter att få läsa din bok när du är klar med den.. :))

2012-08-01, 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0