lite catching up

Bloggen har inte velat vara med mig, inte igår heller när jag förskte mobilblogga men nu skare väl gå?

Har nästan lyckats återfå min värme nu efter en timme under filt med Vänner och godis.
Gick en promme med Elsa och sen blev vi sittandes på en bänk i nån timme och bara pratade
om allt. Tillslut blev det för kallt för mig och mina barbenta ben och ja, nu ligger jag här som sagt.

Elsa på våra kullar förra sommaren

Igår drack jag, Paula och Louise Martini hos sistnämnad och åt hamburgare (bra kombo!)
innan vi drog till V-dala där jag utklassade främmande killar på Mario Kart. Awesomeness.
Imorse drog jag in till stan och köpte gymkort och tränade med Louise, GAAALET SKÖNT!
Cyklade hem till henne sen, åt toast, duschade och sen drog vi in till stan där vi fikade med
Malin och Paula. Efter 4 månader i Sydafrika och 3 veckor i USA är Malin äntligen hemma igen!!
Jag och Malin på Rhodos förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0