Inflyttningsfest

Bloggen ska bli bättre I said. Jag ska update more I said. Och så gör jag inte det ;PP;P:P:p:P;P:PP:p

Heheheehe närå meenne igår jobbade jag (OCH NU HAR JAG SOMMARLOV!!!!), hängde lite med
systrar hemma, cyklade ner på stan och åt Cupidosallad med Louise på en parkbänk med massa
systemetpåsar vid våra fötter, kändes lite a-langarevarning på det hehe... Efter Paula slutat drog vi hem till
henne, chillade lite och åkte sedan till Jakobs inflyttningsfest där vi satt på "gräsmattan" på hans balkong,
helt ihopklämda, större delen av kvällen (nej, hans lägenhet var inte ful, det var bara skönare ute;)).
 
Runt 11 kände vi för att dra och hoppa studsmatta vid Paula men efter lite för många arga
grannar cyklade vi istället iväg på annat bus som ett gäng tjocka P12 på äventyr men kul hade vi!

Såhär härlig var himlen över oss när vi satt på bänken

Louise, Paula och solen är snygga


Martin och Paula
 
Paula och jag chillar ba


In the middle of the bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0