Första sommardagen, 19 juli

Men shuuululu! Ahhh, äntligen har jag fått uppleva lite sommar, så jäkla gött!

Elsa frågade vid 3 om jag ville med och bada så blev turborakning av benen (tmi?) innan vi cyklade
till Vårdsätra för första badet i år som inte var i en pool. SJUKT. Men galet underbart! Körde yatzy
och läste lite Kalle Anka hehe innan vi cyklade hem, åt, hade klädkris, stressade till tusen och hann
förbi systemet 5 min innan det stängde (win!) och sen mötte vi upp Louise och Paula i Stadsparken.

Lite pöjkar droppade in sen och när det blev för kallt för att sitta ner körde vi kubb,
Mitt lag vann båda gångerna, wawawiba! Inte för att det var min förtjänst, fick bara
ner en enda under båda omgångerna haha, what the fuck hände där liksom?
 
Satan, tänkte bjussa på bilder men dom vill inte riktigt föras över från min mobil, ni får från fb ist!


Fina Elsa på stranden och mitt och Paulas vin som vi gjorde om till hennes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0