fllllllllyt eller nåt sånt

Paniken som uppstår när man kommer hem, galet kissnödig, så trött att man nästan
somnar ståendes, jättehungrig och med en mobil som kommer dö när som helst och
upptäcker att man är utelåst och ingen öppnar dörren. Eller svarar på mobilen. Ehhh.
Tack och lov var Kicki bara i duschen, hon öppnade efter 10 min, TUR VA? Vavavav?

Lite så har jag haft hela dan, tur i oturen. Först med en buss som var sönder
och som inte stannade där jag ville men kom ändå i tid till jobbet. Där alla var
lika förvirrade, första dagen då fyra förskolor slagits ihop för sommaren men det
gick la bra ändå! Och nu orkar jag inte skriva mer mates, gjorde en tidig middag
beståendes av makaroner och nu har jag alla intentions att däcka, pussnatt!
 

Kommentarer
Ickeblygkissande människa

Jag hade lätt satt mig bakom huset o kissat om jag vore dig!

2012-07-03, 11:47:39
URL: http://louisedouhan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0