tgif

Shu homeboys! Ligger i sängen och latar mig medan mina roomboys (haha) är och shoppar loss på Lidl.
Skulle gå dit efter jobbet men jag fick så sjukt ont i magen igen så gick hem istället så återigen.. que pasa??

Mina känslor går fortfarande sjukt upp och ner här men just nu är det upp och då passar
jag på att skriva, roligare så juue! Fredagsmys idag (om inte Carro övertalar oss att gå ut)
och ska laga korvstråganoff med ris (MUMS!), dricka rödvin och äta onyttigt, SKÖNT :)

Imorgon ska vi gå på stan och sen vara kulturella och sedan köra utgång!!
Eller jag kanske måste vara trist och skippa de första två pga plugg, buu..
Sen måste jag städa rummet också eftersom jag får efterlängtat besök
på söndag!!!! Som stannar lite längre, ska bli så kul!! Trots att jag måste
ge upp att bo ensam i mitt rum, men att dela säng är alltid mysigt! ;)
Den här bilden från weheartit gör mig himla glad, hoppas ni också blir lika glada!

Kommentarer
Biggestfan!!

Åh vad spännande! Vem är ditt efterlängtade besök:D??

2012-01-21, 14:32:16
URL: http://louisedouhan.blogg.se/
majs

duktig plugggare :DDDD

2012-01-22, 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0