separationsångest

Har lite separationsångest atm. Blir alltid så när jag är trött och  ska åka iväg någonstans,
då vill jag inget hellre än att bara ligga i min säng och sova haha, men det blir nog bra det här!

Jag har verkligen ingen aning om hur länge jag stannar i Barcelona nu, men för tillfället känns
det faktiskt bara som att jag stannar en månad typ. Tror inte jag kommer vara långvarig på mitt
nya telefonförsäljar-jobb men kanske pluggar spanska om jag inte blir kvar på jobbet, annars
så får jag åka hem. Gotta have cash, folks. Dock kan jag verkligen inte tänka mig att komma
tillbaka, komma in i vardagen igen. Eller jo, träffa alla i sverige dagligen, alla som finns här
som jag inte vill lämna, men att börja jobba och återgå till den vardagen.. I can't see it!!!!!!

Nä men okej. Hypad tjej som behöver skriva av sig. Och packa klart...
Lagt ner dom flesta kläderna nu men har ingen aning vad meeer!
Neccesär (?), pengargrejer och lite sladdar ska med. Then what?
Lite hjälp skulle inte sitta fel, vad för viktig sak har jag glömt?
(förutom pass och bijettt ofcccccc)


omotiverad bild från nyår vid tolvslaget

Kommentarer
elsa

kanske grillkrydda :))

2012-01-03, 09:45:48
Hemligbeundrare

Kanske att du ramar in kortet som du precis la upp:)?

Den där Louise verkar vara en riktig pudding!

2012-01-03, 22:06:16
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0